Zaterdag 8 februari Plog


Zaterdag 8 februari

Dag 2. Ik merk dat hoewel ik mijn telefoon de hele dag bij mij draag ik toch vergeet foto's te maken van sommige leuke momenten.. maar hier dus weer een greep uit mijn dag.



Na een hele week Teun nat uit bed te hebben gehaald (met kruidvat luier) nu weer een droge (pamper) nacht.... toeval of zijn de pampers gewoon echt beter.



8:45 heerlijk begin van de dag


9:30 zo nu eerst maar even zelf ontbijten


Klei is zulk leuk speelgoed, maar kan nogal wat rommel geven.. Mijn manier: een plastictasje open knippen, aan de tafel vast tapen met schilderstape, na het spelen vouw je het tasje dicht en gooi je het weg. Geen gedoe met al die kleine klei kruimels overal.






11.00 Op kraamvisite bij Ragdoll kittens Tuma en L'eau. Wat een schitterende dieren. Lucy heeft heerlijk met ze gespeeld, dus wie weet als wij ooit ook wat meer ruimte hebben....





14.00 High Tea bij Auberge de Kieviet in Wassenaar, nog voor mama's verjaardag (11 juli), tja soms gaan andere dingen voor, maar wat in het vat zit..... Het was heerlijk en gezellig om weer eens bij te kunnen kletsen zonder tussenkomst van onze (klein)kinderen.



Oom Stef en tante Fleur pasten op en oom Tijmen en tante Leonie kwamen ook nog langs met nichtje Dina, wat een gezelligheid op de zaterdagmiddag.
Waar ik geen foto van heb gemaakt maar zeker een hoogtepunt, Stef heeft vorige week zijn rijbewijs gehaald en ging vandaag voor het eerst rijden (in mijn auto) en ik zat naast hem. Allebei met klamme handjes, maar het ging goed, liet hem maar 1x afslaan en herstelde direct. Trots op mijn kleine broertje!


Ik heb niet heel veel met de spelen, maar vond het wel jammer dat ik het schaatsen heb gemist.. dit is toch een leuk plaatje.


Tandenpoetsen en natuurlijk slaan we Goofy's twee tanden niet over.


We sluiten de dag af met deze film, ook iets wat al heel lang op het lijstje stond, maar er op een of andere manier maar niet van kwam. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten