Ik ben een neushoorn

Yes ik heb mijn eerste werk(mid)dag alleen overleeft! Het was ineens weer alsof ik niet was weggeweest. Behalve dan ons nieuwe verschrikkelijke administratieprogramma. Meestal ben ik best snel met het aanleren van zulke nieuwe dingen, maar de combinatie van ruim een half jaar niet werken, snel moe zijn, ingewikkelde cliƫnten en heel veel invulwerk, maakt het werk nu niet echt leuker. Hopelijk heb ik niet teveel fouten gemaakt en kan ik me snel weer op de inhoud van de behandeling gaan richten..


Woensdag 12 februari


Oh oh ik voel van alles opkomen in mijn neus, holtes, hoofd en daar heb ik echt geen zin in, nu ik weer aan het werk wil. Dus neem ik de nodige maatregelen.


Vannacht heeft Teun voor het eerst in zijn ledikant geslapen bij Lucy op de kamer. dat ging de hele nacht goed, totdat Lucy om 5:50 riep dat Teun wakker was, toen hij hoestte in zijn slaap.. Die heb ik dus maar snel uit die kamer geplukt en nog even naast mij neergelegd. 
Deze wieg is nu overbodig en gaat terug op marktplaats.


Men neme: 6 TE schattige peuters, een enthousiaste dansjuf, een zaaltje en muziek.
Resultaat: Peuterdans, een hele blije Lucy en een hele trotse moeder.


"Rara wat ben ik" een heerlijk spel en super goed voor de taalontwikkeling. Ik en J.(5jaar) deden het zo dat we zij moest omschrijven wat ik was en andersom. Zij was rijst, dus ik zei 'je kan het eten' zij raadde broccoli, ik zei 'het is wit', haar antwoord: witte broccoli.....


Na het werken heerlijk gegeten bij mijn schoonouders, Lucy's standaard vraag op woensdag is of ze daar mag blijven logeren.. Tuurlijk schat, maar wel even een dikke kus!


Door storm en regen naar huis. Dat vind ik toch echt 3x niks in het donker met regen en harde wind in de auto, 3FM maakt een hoop goed met hun Zeroes Request.

Hopelijk is het morgen weer droog, zodat ik eens heerlijk zonder Lucy met Teun kan gaan wandelen.
Samen is namelijk niet echt een optie, omdat ik geen dubbele wagen kwijt kan en Lucy geen einden op haar plankje kan/wil staan.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten