Lazy sunday

9 februari

Vandaag een heeeeel ontspannen dagje thuis. Best een uitdaging om foto's te maken als je eigenlijk niks doet ;-)
De dag is omgevlogen, ik heb me geen moment verveeld en ben echt opgeladen voor een nieuwe week.


De zondag begint hier vaak met Engels voetbal, ik heb niet echt de behoefte om mee te kijken, maar het Engelse commentaar vind ik wel lekker klinken.


Mickey Mouse Clubhuis Mega Bloks. Lucy kreeg dit van ons voor haar verjaardag. Erg leuk speelgoed, mega bloks past op duplo dus dat speelt extra fijn. Het is niet in winkels te koop (tenminste niet voor zover ik weet) maar via Marktplaats heb ik dit (nieuw) gekocht.



Om 9:30 werd slaapkop Teun eindelijk wakker en als hij zijn zus ziet, verschijnt er direct een big smile op zijn gezicht en vervolgens natuurlijk ook op die van mij :-D



Tijdens de koffie de post van gisteren bekijken, een brief met opendagen van de basisscholen in Oegstgeest. Ik moet er nog niet aan denken dat Lucy naar school gaat, maar toch zullen we nu echt een keuze moeten  maken..


Voor het eerst samen met Lucy één van mijn favoriete disneyfilms kijken, gelukkig is ze niet al te erg onder de indruk van Cruella. Sneeuwwitje vindt ze ook leuk, maar de heks is op het moment toch echt te eng, dus die ligt voorlopig weer even in de kast.


11:30 'mama jij bent echt heel ziek, maar ik ga je beter maken'


Kinderen doen een middagdutje. Ik ga eindelijk eens mijn uitgroei bijwerken. Dit doe ik al tijden met dezelfde verf. Ik had nu één tint donkerder, maar omdat het toch geen winter meer wordt, ga ik maar vast voor een lente kleurtje.


Voor


Tijdens


Ik kon tijdens het inwerken precies de race van Ireen kijken.


Na. Het is geen duidelijke foto, maar ik had op deze dag toch echt geen zin om uitgebreid mijn haar in model te brengen ;-) maar de uitgroei is weg!


Deze ingrediënten husselen en we hebben een heerlijke salade.


Lucy kijkt ademloos naar de huldiging van de drie Nederlandse helden. Ze gelooft me alleen niet als ik zeg dat Willem-Alexander onze koning is. Hij mist toch echt een kroon.



19:30 nog even met mama's telefoon spelen en gekke bekken selfies maken.

Kortom een geslaagde luie zondag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten